Javascript ile belirledigimiz alana yazı yazdırma

javascript-strings

 Bugün sizlere javascript ile belirleiğimiz bir alana yazı yazmayı anlatacağım.Yazacağımız kod blogger'da çokca işimize yarayabilecek basit bir satırdan oluşmakta.


Ben örnek olarak site başlığımızı javascript ile belirlediğimiz yazıyı yazdıracağım.Sizlerde çeşitli alanlarda kullanabilirsiniz.

İlk olarak kendi site başlığım blogger gadget'i olmadığı için başlığıma bir id vererek oluşturmuştum.Site başlığımın kodları şu şekilde oluşmakta.
Html Kodları

<h1 id='sitebasligi'></h1>
Evet görmüş olduğunuz gibi h1 tagları arasında birşey yazmamasına karşılık javascript ile belirlediğim yazıyı o alana aktarıyorum.Şimdi basit olan javascript kodlarımızı yazalım. Javascript Kodları
<script type='style/javascript'>
document.getElementById("sitebasligi").innerHTML = 'Efendibiri';
</script>
Kodumuzda da gördüğünüz gibi sitebasligi id'sine belirlemis oluğumuz isimi atamış olduk.

Peki bu bizim ne işimize yarayacak?

Ben basitçe örnek teşkil etmesi açısından bu şekilde bir kodlama yaptım ama o alana blogger'da kullanılabilen kodlar atayarak id'yi her çağırdığımızda kolaylıkla kodları yazdırmış olacağız.

Bu uygulamanın demosunu görmek için tıklayınız. İyi bloglar.

0 Comments:

Yorum Gönder