Blogger'a twitter zaman akışı yerleştirme

blogger'a twitter zaman akışı yerleştirme

Dün akşam twitter'da dolaşırken aklıma  twitter paylaşımlarımı bloğum üzerinden okuyucularım ile paylaşma fikri geldi.Bunun üzerinde ufak bir araştırma yaparak twitter'ın yardım bölümünde zaman akışı yerleştirme konusunda cevabımı buldum.Bugün sizlere adım adım Blogger'a twitter zaman akışı yerleştirmeyi göstereceğim.



1) Öncelikle bu eklentiyi kullanmak için twitter profilimizin herkese açık olduğundan emin olalım.
2) Daha sonra publish.twitter.com adresine gidelim.
3) Aşağıdaki alana twitter kullanıcı linkimizi yazalım ve enter tuşuna basalım.

twitter zaman akışı ekleme sayfası
4)Bize iki farklı seçenek sunacak.Biz blogger'a twitter zaman akışı yerleştireceğimiz için aşağıdaki resimde işaretlemiş olduğum seçeneği seçiyoruz.
twitter zaman akışı tema seçimi

5)Son olarak karşımıza aşağıdaki gibi bize özel paylaşım kodu çıkacak.O kodu kopyalıyoruz ve bloğumuzda uygun bir alana yerleştiriyoruz.
blogger'a twitter zaman akışı ekleme kodu

Ben site tasarımım uygun olmadığı için ayrı bir sayfa oluşturarak paylaşmayı tercih ettim.Siz tasarımınıza uygun alanda veya benim gibi ayrı bir twitter zaman akışı sayfası oluşturarak paylaşabilirsiniz.

Unutmadan bu eklentiden twitter kullanmayanlar da beğendiği kişilerin,sayfaların veya takımların twitlerini blog sayfalarına ekleyebilirler.
İlginizi çekebileceğini düşündüğüm diğer tüm blogger eklentileri bu sayfada.Yazımı okuduğunuz için teşekkürler.İyi bloglar.

0 Comments:

Yorum Gönder