Merhaba Blogger

ilk blog yazim

   Herkesin hayatında inişli çıkışlı dönemleri olmuştur.Benimde hayatımdaki inişli olan,bütün kötü olayların ardı ardına denk geldiği dönem bir blog sitesi açıp içerik girişi yapmayı planladığım dönemdi.Haziran 2017'de sitemi açıp bırakmak zorunda kalmıştım.Uzunca bir aradan sonra ilk yazımı paylaşarak sizlere ve blogger dünyasına 'Merhaba' demek istiyorum.

   Bu yazımın yeri diğer yazacağım yazılardan her zaman farklı olacaktır.Çünkü ilkler herkes gibi benim içinde çok önemli bir yere sahip.Kısaca sizlere kendimden ve bloğumun içerik çizgisinden bahsedeyim.
   Sitemin adından anlayacağınız gibi içeriklerimi anonim olarak 'Efendibiri' adıyla yapacağım.Nerden çıktı bu isim diye merak edenler olacaktır elbet.Kişisel bloğuma isim soyisim den farklı olarak bir isim koymak istiyordum ve aklıma normal yaşantımda insanların bana sıkça söylediği 'efendi' kelimesi gelmişti.Bende blog sitemi 'efendibiri' olarak yazmaya karar verdim.     
    Efendibiri nereli,nerde okumuş, işi ne vb. daha fazla hakkımdaki bilgiye buradan ulaşabilirsiniz.
    Evet çocukluk yıllarından beri teknoloji,bilgisayar,blog,internet gibi konulara ilgili olmama karşılık eğitim hayatı boyunca ilgi alanlarımla alakası olmayan bölümlerde okudum ve şuan diplomalı işsizler kervanının bir üyesiyim.İşsizliğin yaratmış olduğu boş vaktimi uzun zaman önce planladığım bu bloğu hayata geçirmekle bir nebze olsun dolduracağıma inanıyorum.Bu süre zarfında her kişisel blog gibi bende ilgi duyduğum alanlarda içeriklerimi oluşturacağım.Html ve Css konusunda orta,Javascript ise giriş düzeyinde bilgiye sahibim.Bunlar üzerinden kendimi geliştirirken bildiklerimi ve öğrendiklerimi sizlerle paylaşacağım.Aynı zamanda kendi hayatımda sıradışı bir olay olursa onları da aktarmayı düşünüyorum.
   
     Sona gelirken bu yazımı okuduğunuz için sizlere çok teşekkür eder iyi bloglamalar dilerim.

Not:Yazım ve imla hatalarım varsa affola.Hatalarımı düzeltmek isterseniz efendibiri@outlook.com adresime mail atabilirsiniz.


0 Comments:

Yorum Gönder