Eski yılın ufak değerlendirmesi

yeni-yil-degerlendirme

    Bugün 31 Aralık 2018 yılın son günü.Haliyle  yılın son yazısı.Koca bir seneyi daha geride bırakıyoruz.İyi,kötü geçirdiğimiz günlerin üzerine yeni bir yıl biniyor.


    Geriye dönüp baktığımda 2018 yılı benim için çok kötüydü.Koca yılda benim mutlu olduğum olay sayısı iki ya da üçtür.En mutlu olduğum an halk oyunları ekibimizle grup birincisi olduğumuz andı.Koca yılda sanki bütün mutluluğumu orada doldurmuşum gibi yüzüm hiç gülmedi.Geçen sene başında kendim için koyduğum hedeflerden aslında bir çoğunu gerçekleştirmiş olmam bile büyük başarı.Halk oyunları,okuldan mezun olmak,blog açmak gerçekleştirdiğim güzel hedeflerdi.
     Bu senede kendime yeni hedefler koyup,nasip olursa seneye tıpkı burada olduğu gibi değerlendirmesini yapacağım.2019 için en önemli hedefim bir iş bulup,kendi finansal özgürlüğümü elde etmek olacak.Daha sonrasında ise web tasarımın yanında Python programlama diline giriş yapmayı düşünüyorum.Matematik bölümünü okurken en sevdiğim programlama dersiydi.Python diliyle orada tanışmıştım ama ilerletmek nasip olmamıştı.Şimdi yeniden başlayarak ilerleteceğim.Kendimi deneme amacıyla yeniden üniversite sınavına gireceğim.Aynı zamanda devam ettiğim aöf bölümünü bitireceğim.
      Evet gireceğimiz yıldaki temel hedeflerim olarak bu saydıklarımı söyleyebilirim.
      Umarım yeni yılda herkes istediği hedeflere kavuşur.Amaçlarına ulaşır.Huzurlu,mutlu,sağlıklı,özgür ve dilediğiniz gibi bir yıl geçirmeniz dileğiyle.
    İyi bloglar.Mutlu yıllar.

0 Comments:

Yorum Gönder